တစ္ခါတစ္ေလ လြဲလြဲေလးေတြလည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလ လြဲတာက်ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ကသိကေအာက္ေရာက္တယ္။ ဒီေတာ့ ကိုငွက္ၾကီး သီခ်င္းပဲ ဆိုရတာ ေကာင္းသလိုလို
“နည္းနည္းေလးေတာ့ လြဲေနတယ္… လြဲလြဲေလးပဲ ေကာင္းပါတယ္” ေပါ့။ ခုတေလာ ရခုိင္ျပည္နယ္က အျဖစ္အပ်က္အျဖစ္ ေတြေၾကာင့္
ဘာမွ ေရးခ်င္စိတ္မရွိတာက တစ္ေၾကာင္း၊ အလုပ္ပိေနတာက တစ္ေၾကာင္း ဘာပိုစ့္မွ မတင္ျဖစ္ပါဘူး။ ပိုစ့္မတင္ျဖစ္ေပမယ့္ လာလည္ၾကတဲ့ ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ား၊
စာဖတ္သူမ်ားကို ေက်းဇူးအထူးပဲ တင္ရွိပါတယ္။
“ငါဟာ မိုးတိမ္ထဲ၀ဲ….” ဆိုတဲ့ ေလးျဖဴသီခ်င္းလိုမ်ိဳး…. ေလဟုန္ကိုဆန္… အေ၀းဆံုးကုိပ်ံ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းစာသားလိုဆိုဆို…
အျမင့္ၾကီးကေန ေျမျပင္ေပၚကို ၀ဲပ်ံျပီးၾကည့္ရတာ တယ္ေကာင္းတဲ့ အရသာကိုး…၊ သို႕ေပမယ့္ ေဇာ္ကန္႕လန္႕လို အေပၚလည္း မေရာက္၊ ေျမေပၚကို
လည္း ျပန္ဆင္းလို႕ မရတဲ့ အေျခအေနဆိုရင္ေတာ့ ဘာျမင္ရ ျမင္ရ သိပ္ေတာ့ မနိပ္လွပါဘူး။
ခ်ယ္ရီသီးခူးသူ “Cherry Picker” ကိုေတာ့
ေတြ႕ဖူးၾကမွာပါ။ ျခင္းေလးတစ္လံုးထဲမွာ လူက
၀င္ထုိင္၊ ျပီးရင္ ဟိုက္ဒေရာလစ္ေမာင္းတံၾကီးနဲ႕ အေပၚကိုတက္သြား….. အသီးေတြဘာေတြခူးရလြယ္တဲ့ စက္ေပါ့။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဒီစက္ကို ဓာတ္တုိင္ေတြ ျပင္တာ၊
အိမ္၊ အေဆာက္အဦးေတြ ေဆးသုတ္တာ၊ အေသးစားျပင္တာ၊ ဟိုဟာ ဒီဟာ စသည္ျဖင့္ အျမင့္တက္ရတဲ့
အပိုင္းေတြမွာ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးလာၾကသေပါ့။
ဒီလိုပဲ ကြ်န္ေတာ္ အခုလုပ္ေနတဲ့ သေဘၤာက်င္းမွာလည္း
ခ်ယ္ရီပစ္ကာေတြကို တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးသေပါ့။
သေဘၤာကို ေဆးသုတ္တာ၊ သေဘၤာ စစ္ေဆးေရး၊ အေသးစား ျပဳျပင္မႈ႕ စတာေတြမွာ ခ်ယ္ရီပစ္ကာေတြ
ကို တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးတာပါ့။
ဟာသ တစ္ခု ၾကားဖူးမွာပါ… ဘုရားသခင္က ကမၻာေျမျပင္၊
ေတာင္ေတာင္ေရေျမ၊ သက္ရွိ လူသားေတြနဲ႕ တိရိစၦာန္ေတြကို ဖန္ဆင္းပါတယ္။ က်န္တဲ့အရာေတြအကုန္လံုးကေတာ့ တရုတ္က ထုတ္လုပ္ပါသတဲ့။ “Made in China” ထုတ္ကုန္ေတြက တကမၻာလံုးကို ျပန္႕ႏွံေနတာကို
ဆိုလုိတာပါ။ ဒီလိုပဲ သေဘၤာတစ္စီးလံုးကိုေတာင္မွ
တရုတ္မွာ သြားေဆာက္ေနေလေတာ့… သေဘၤာက်င္းက ခ်ယ္ရီပစ္ကာေတြေရာ ဘာျဖစ္မလဲ.. မိတ္အင္ခ်ိဳင္းနားေပါ့။ မိတ္အင္ခ်ိဳင္းနားဆိုေတာ့ သေဘၤာအေပၚတက္ျပီး စစ္ဖို႕ ခ်ယ္ရီပစ္ကာနဲ႕ ပါသြားတဲ့ ကြ်န္ေတာ္.. ခ်ယ္ရီပစ္ကာက
လမ္းတ၀က္မွာ ပ်က္သြားေတာ့ ေဇာ္ကန္႕လန္႕ ျဖစ္သြားရရွာပါတယ္။
ေဇာ္ကန္႕လန္႕ျဖစ္ေနတုန္း ရိုက္ထားတာ...
ေတာ္ေတာ္ ကသိကေအာက္ေရာက္တဲ့ အျဖစ္။ လူက ျခင္းေလးထဲမွာ… ခ်ယ္ရီပစ္ကရဲ႕ ေမာင္းတံက အေပၚလည္း ဆက္သြားလို႕မရ၊
ေအာက္လည္း ျပန္မဆင္း ေလထဲမွာ ကန္႕လန္႕ၾကီးျဖစ္ေနတဲ့ဘ၀….။ အဲ့ဒီက်ေတာ့မွ ေၾသာ္… ေဇာ္ကန္႕လန္႕အျဖစ္ အေတာ္ဆိုးပါလားေနာ္ဆိုျပီး
ေတြးမိတယ္။ အနီးအနားၾကည့္ျပန္ေတာ့ အလွမ္းမွီတဲ့
ေနရာကမရွိ၊ ေအာက္ကို ခုန္ခ်ဖို႕ရာလည္း ေပ အစိတ္ေလာက္ ျမင့္ေနေလေတာ့ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏုိင္….
ခ်ယ္ရီပစ္ကာ ေမာင္းတဲ့ တရုတ္ကလည္း ဘာမွ မလုပ္တတ္။
ေလထဲမွာ ၀ဲလို႕ကို ေနရတာ။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ Workshop ထဲက overhead
crane ေမာင္းတဲ့ မဒီေတြကို လွမ္းေခၚ overhead crane ကို အနားအထိတိုးခိုင္း ျပီးေတာ့မွ
ခ်ယ္ရီပစ္ကေပၚကေန ကရိန္းေပၚကို ေမ်ာက္လို တြယ္တက္ျပီးေတာ့မွ ေျမေပၚျပန္ေရာက္ေတာ့တယ္။ အဲ့.. အဲ့ဒီ သေဘၤာက်င္းမွာေတာ့ overhead ကရိန္းေတြေမာင္းတဲ့ operator ေတြအကုန္လံုးက အမ်ိဳးသမီးေတြခ်ည္းဗ်ာ။ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္မွမပါဘူး။ ျပဳတ္က်လုိက္ရင္ေတာ့ ပြဲခ်င္းျပီးေပါ့ေလ။ သို႕ေပမယ့္ ကိုယ္လုပ္တတ္တာကလည္း သေဘၤာေဆာက္တဲ့ အလုပ္၊ သေဘၤာေဆာက္တဲ့အလုပ္ကလည္း သေဘၤာက်င္းနဲ႕ မကင္း။ သူ႕ဆန္စားမွ ရဲရမယ္ဆိုသလို… ခ်ယ္ရီပစ္ကာေတြကေတာ့
ေနာက္ေတြ႕လည္း စီးေနရဦးမွာပဲ။
ေက်ာ္ခြတက္ရန္ျပင္....
ကရိန္းေပၚေရာက္ေတာ့မွ ကိုယ္တက္လာတဲ့ေနရာ ကိုယ္ျပန္ၾကည့္ျပီ ေက်ာခ်မ္းသြားမိေသးတယ္...
စိတ္နာနာႏွင့္ ျပန္ၾကည့္ခဲ့ေသာ ခ်ယ္ရီပစ္ကာ...
ေၾကာက္ျခာႀကီး အျမင္႔ေတြကုိ တက္ဖူးတယ္ ရင္တုန္းပန္းတုန္း ျဖစ္ဖူးတယ္ အခုေတာ႔ တက္ဆုိရင္ တက္ရဲပါ႔မလားသိဖူး း) း)
ReplyDeleteေမာင္ဘႀကိဳင္
ခ်ယ္ရီပစ္ကာနဲ႔ ခ်စ္ရီ မပစ္ခဲ့ဘူးလား.. း)
ReplyDeleteဟုုတ္ပါတယ္အစ္ကိုုေရ၊ အဲ့ဒီလိုု လမ္းတစ္ဝက္မွာကန္႔လန္႔ျဖစ္ရတဲ့အျဖစ္ဟာ ေတာ္ေတာ္ကိုု စိတ္ညစ္ရပါတယ္။
ဒီေလာက္ အၾကပ္အတည္းထဲကေတာင္ ဟုိ ကရိန္းေမာင္းသူကုိ ရေအာင္ ရုိက္ခဲ့ေသးတယ္။
ReplyDelete၀ါသနာ မေသးေလာက္ဘူး။ ဓါတ္ပုံ၀ါသနာကုိေျပာပါတယ္။ း)
အိမ္ကေယာက္က်ၤားလဲအျမင္႔ေၾကာက္တယ္ဗ်ဳိ႔
ReplyDeleteကရိန္းေမာင္တဲ႔သူဘယ္ႏွဲ႔ေနလဲ
:P... ကိုေအာင္ထြဋ္တို႕ ျဖစ္ရေလဗ်ာ.... ဟိဟိ....
ReplyDeleteခင္မင္လ်က္
ေန၀သန္
ျပင္ၿပီးျပန္ေကာင္း တဲ့ အထိေတာ့ ရွုခင္းၾကည့္ရင္း မေစာင့္ဘူး :P
ReplyDeleteေၾသာ္.. ဂ်က္ကီခ်မ္းလို သံုးပတ္ကၽြမ္းထိုးၿပီး ေျမႀကီးေပၚ ခုန္ဆင္းရမွာ..။
ReplyDeleteအင္း.. ဘေလာ့ဂါပီသပါေပ့.. ဒုကၡသူကၡၾကားက ဓာတ္ပံုလိုက္ရိုက္ႏိုင္ေသးတာ အ့ံေရာ...။
အင္းေလ.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပို႔စ္တစ္ပုဒ္ရလိုက္တာေပါ့... :)
အၿမင့္ေၾကာက္တဲ႕သူမို႕...ေက်ာခ်မ္းလိုက္တာ..ဝါသနာကေတာ့ မေသးဘူးပဲ..:):)
ReplyDelete