စံုစီနဖာမ်ားကို ေရးခ်င္ရာေလွ်ာက္ေရး၊ တင္ခ်င္ရာေလွ်ာက္တင္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ့္၏ ၾကြက္သိုက္ေဂဟာသို႕ တကူးတက ၾကြေရာက္လာၾကေသာ ဘေလာ့ဂ္ဂါၾကီးမ်ား၊ ဧည့္သည္ေတာ္ၾကီးမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ အားနာစြာျဖင့္ပင္ ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါသည္။

Wednesday, January 18, 2012

ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားဘ၀ အမွတ္တရမ်ား ၂


          မွတ္မိေသးတယ္ ၁၀ တန္းတက္ေနတုန္းက။  စာလည္း ေကာင္းေကာင္းဖတ္တယ္ကို သိပ္မရွိလွပါဘူး။  ၉ တန္းေအာင္သြားကထည္းက မာတာမိခင္က အေသဗ်င္းေတာ့တာပါပဲ၊ ဗ်င္းမယ္ဆိုလည္း ဗ်င္းေလာက္ပါတယ္ ၉ တန္းေအာင္ျပီး ၁၀ တန္းတက္ေတာ့ ရတဲ့အခန္းက G ခန္း။  ဂလိုနဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ကို ၉တန္းေျဖျပီး ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ကထည္းက က်ဴရွင္စထားပါေတာ့တယ္။  ကြ်န္ေတာ္တို႕တုန္းက ၅ဘာသာ သင္ရိုး၊  ျမန္မာစာ၊ အဂၤလိပ္စာ၊ သခ်ာၤ၊ သိပၸံ နဲ႕ လူမႈ႕ေရးဆိုျပီး ၅ ဘာသာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ျပီးေတာ့ ၆ဘာသာ စနစ္ျပန္ေျပာင္းသြားျပန္ေရာ။ 
မွတ္မိေသးတယ္ သခ်ၤာဆရာၾကီးက ကြ်န္ေတာ္တို႕အိမ္ေဘးက၊ အသင္အျပကေတာ့ အလြန္ေကာင္း။  ေနာက္ေဖးမွာ ေခြးတစ္အုပ္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေဆာ့ေနတာျမင္လို႕ကေတာ့ သူသင္ေနတဲ့ အတန္းထဲေခၚျပီး ထုိင္ခိုင္း၊ တြက္ခုိင္းေတာ့တာပဲ။  ဒီလိုနဲ႕ တြက္လာလိုက္တာ ေက်ာင္းလဲဖြင့္ေရာ ေနာက္ဆံုး ၃ခန္းလားပဲ က်န္ေတာ့တယ္ ၾတီဂိုရယ္၊ Circle ရယ္၊ ေနာက္တစ္ခုက Vector ရယ္နဲ႕ တူတယ္။  က်န္တဲ့ အခန္းေတြက တြက္လို႕ကုန္ျပီ။  သခ်ၤာခ်ိန္ေတာ့ ေပ်ာ္တယ္၊ မေဆာ့သာ မေဆာ့ရတာ ဆရာနဲ႕ဆိုရင္ မပ်င္းရဘူး အမ်ိဳးမ်ိဳး စဥ္းစားခုိင္း ဟိုဟာတြက္ခုိင္း ဒီဟာတြက္ခုိင္းနဲ႕။
အဲ… အဂၤလိပ္စာကေတာ့ လမ္းထိပ္က ဆရာဆီသြားအပ္တယ္၊  ကြ်န္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္း ၄ေယာက္အတူတူ သြားတက္ၾကတာ။  အဲ့ဒီဆရာစာသင္ပံုက်ေတာ့ တစ္မ်ိဳး ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္၊ ပံုျပင္ တစ္ပိုဒ္၊ သဒၵါတစ္မ်ိဳး အဲ့ဒါကို တစ္ေန႕ တစ္ခုသင္တာ ျပီးရင္ အက္ေဆး တစ္ပုဒ္ေရးခုိင္းတယ္။  ေနာက္တစ္ေန႕က်ရင္ မေန႕ကသင္လိုက္တာကို ေမးခြန္းထုတ္ျပီး ေျဖခုိင္းတယ္။ ထိုနည္းလည္းေကာင္း အသစ္ထပ္သင္တယ္။  သူ႕သင္တဲ့ပံုစံက အခ်ိန္မရွိဘူး ျမန္ျမန္ျပီးရင္ ျမန္ျမန္ျပန္ မျပီးလို႕ကေတာ့ ထုိင္ေနဘဲ။  တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာေတာ့ အေၾကာင္းသိသြားေတာ့ သူ႕အတန္းဆိုရင္ ၁ နာရီ စြန္းစြန္းဆိုရင္ ျပီးေအာင္ ဒေရာေသာပါးေရးတယ္ ျပီးရင္ ဂိမ္းသြားေဆာ့တယ္။  အဲ့ဒီလိုအလုပ္ေကာင္းေတာ့ တစ္လေလာက္ေနေတာ့ ဆရာက အိမ္ကို စာပုိ႕ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၄ ေယာက္ ၁၀ တန္းမွာ အဂၤလိပ္စာ ဂုဏ္ထူးပါခဲ့ရင္ သူ႕ေခါင္းကို လာျဖတ္ပါတဲ့။  ဟုတ္လည္းဟုတ္တယ္ ဂုဏ္ထူးမပါဘူး။ 
ျမန္မာစာကေတာ့ ေက်ာင္းက ဆရာနဲ႕သင္ခဲ့တာ ခက္ဆစ္တို႕၊ သဒၵါတို႕ ကေတာ့ မွတ္လို႕ရေပမယ့္ စကားေျပက်ေတာ့ ဒုကၡေတာ္ေတာ္ကိုေရာက္ေရာ။  ဘယ့္ႏွယ္ စကားလံုးေတြအားလံုးက ကြန္႕ညြန္႕ျပီးေတာ့ အလကၤာေျမာက္ေအာင္ေရးရသတဲ့။  ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ နဲနဲမွကို မကိုက္တာ၊ ေရးလိုက္ရင္ တုန္းတိ။ ဟိုမင္းနဲ႕ ဒီမင္းစစ္ခင္းတယ္၊ ဟိုဘက္က လွံကိုင္တယ္၊ ဒီဘက္က ဓားကိုင္တယ္။ ႏွစ္ေယာက္လံုး ဆင္စီးတယ္ ျပီးေတာ့ တိုက္တယ္။ ဟိုဘက္က ႏုိင္တယ္ ဒီဘက္က ရံႈးတယ္။  အဲ့သလို တုန္းတိေရးေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ အမွတ္ထြက္လာရင္ ေကာင္းေကာင္းကို မရဘူး။  စာစီစာကံုးဆိုလည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း ေရးေတာ့ အမွတ္မေကာင္းလွဘူး။ 
          လူမႈ႕ေရးတြဲကိုက်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ ၾကီးေဒၚက လူမႈ႕ေရးသင္တဲ့ ဆရာမ။   သူက အိပ္ယာ၀င္ခါနီးတုိင္ ပံုေျပာသလိုနဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ကို လူမႈ႕ေရးသင္ေပးတယ္။  ၉ တန္းေႏြရာသီေက်ာင္းစပိတ္ကထည္းက ပထ၀ီဆိုရင္ တစ္ေန႕ကို ျပည္နယ္ တစ္ခု၊ ကမၻာ့ႏိုင္ငံတစ္ခု၊  လူမႈ႕ေရးဆိုရင္ ၁၈မွတ္တန္ ၁ပုဒ္၊ သမိုင္းက ျမန္မာသမုိင္းတစ္ပုဒ္၊ ကမၻာသမုိင္းတစ္ပုဒ္ မရရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေပး မေဆာ့ဘူး။  အဲ့ဒီေတာ့ အဲ့ဒါေတြကို သဗၼဳေဒၶ ရြတ္သလို ရြတ္ေနရတာနဲ႕ ကစားခ်ိန္ေတြ ေတာ္ေတာ္ပဲ့ပါသြားတယ္။  ရြတ္သာရြတ္တာ စာေတြက အေဟာင္းၾကီးေတြ ဥပမာ ပထ၀ီထဲက လူဦးေရဆိုရင္ ႏွစ္တုိင္း လူေမြး လူေသကရွိေနတာ ဒီစာအုပ္ျပ႒ာန္းထားတာျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း ၁၀စုေက်ာ္ၾကာေနျပီ ခုခ်ိန္ထိ update ေတြဘာေတြလည္းလုပ္ထားတာမဟုတ္ဘူး။  အဲ့ဒီေတာ့ လူဦးေရ အမွားၾကီးေတြ က်က္ေနရတာ၊ အဲ့ဒီ အမွားၾကီးကို အမွားၾကီးအတိုင္းမေရးရင္ အမွန္မေပးဘူးဆိုေတာ့ စိတ္မပါ့တစ္ပါနဲ႕ အမွားၾကီးကို က်က္ရေရာ။  ေနာက္ပိုင္း ရြတ္သားက်သြားေတာ့ စေန၊ တနဂၤေႏြဆိုရင္ ျမန္မာ့သမုိင္း တစ္အုပ္လံုးဆိုခုိင္းရင္ဆိုခုိင္း၊ မဟုတ္ရင္ ကမၻာ့သမိုင္းတစ္အုပ္လံုးဆိုခိုင္း၊ မဟုတ္ရင္ ပထ၀ီ တစ္အုပ္လံုးကို အလြတ္ဆိုခိုင္းရင္ ဆိုခုိင္းတတ္ေသးတယ္။  အဲ့ဒါမ်ိဳးက်ေတာ့ အခ်ိန္က အေတာ္ကုန္သကိုး ပတြတ္ ပတြတ္နဲ႕ ရြတ္ရတာ ေရ ၁ပုလင္းေလာက္ကုန္မယ္ ေရေသာက္လိုက္ ရြတ္လိုက္နဲ႕။  ထစ္သြားရင္လည္း ျပန္က်က္ရဆိုေတာ့ မထစ္ေအာင္ အေတာ္ေလး လုပ္ယူရတယ္။
ဘိုင္အိုက်ေတာ့ မာတာမိခင္ၾကီးက သူေဆးခန္းက ျပန္လာတာနဲ႕ စာၾကည့္စားပြဲလာျပီး သင္ေတာ့တာပဲ။  မာတာမိခင္နဲ႕ သင္ရတာေတာ့ မဆိုးလွဘူး သူ႕က လူအေၾကာင္းေတြနဲ႕ ယွဥ္ယွဥ္ျပီးေတာ့ ယုန္ အေၾကာင္းသင္သကိုး…. ဟုိဟာေမး ဒီဟာေမးနဲ႕ ဘိုင္အိုက အေတာ္ေလး သင္လို႕ေကာင္းသဗ်။  ဓာတုေဗဒက်ေတာ့ ရပ္ကြက္မနည္းေ၀းသဗ် အဲ့ဒီမွာ ဓာတုေဗဒ သြားတက္ရတာ။ စိတ္၀င္စားဖို႕ေကာင္းတယ္။ မွန္မွန္တက္ျဖစ္တယ္။  ရူပေဗဒကေတာ့ မတက္ဘူး အားရင္ ဂိမ္းသြားေဆာ့တယ္။
မွတ္မိတယ္ မနက္က်ရင္ ေက်ာင္းတက္ စာသင္၊ ေန႕လည္ ေဆာ့၊ ဆရာ၊ဆရာမေတြ အတန္းမ၀င္လို႕ကေတာ့ ေဗ်ာင္းသတ္ေအာင္ေဆာ့၊ ခံုေခါက္ သီခ်င္းဆို၊ ျပန္လာ ေဘာလံုးကန္၊ ရပ္ကြက္ထဲမွာ ကေလးေတြနဲ႕ေဆာ့၊ ဒါမွ မဟုတ္ရင္ ဖတ္ခ်င္တဲ့ အျပင္စာအုပ္ဖတ္ မဖတ္ခ်င္ရင္ ေက်ာင္းစာအုပ္ကို ဟုိလွန္ဒီလွန္ ဘာျဖစ္လို႕ ဒီလိုေရးရတာတုန္း၊ ဟိုလိုေလးဆို ပိုမေကာင္းဘူးလားဘာလား ကိုယ္ဟာကိုယ္ ဖတ္ျပီး ေ၀ဖန္။  ၁၀ တန္းမွာေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက Time Table ေတြဘာေတြဆြဲျပီး ဟိုဟာ အျပတ္ ဒီဟာ အျပတ္လုပ္ၾကတယ္ ေျပာဖူးတယ္။  ကြ်န္ေတာ့္မွာေတာ့ အခ်ိန္ဇယားကို မရွိဘူး တစ္ခါတစ္ေလ ပ်င္းေနရင္ ကိုယ္က်က္ထားတဲ့ဟာေလး ျပန္စဥ္းစားလိုက္ မမွတ္မိရင္ စာအုပ္ျပန္ၾကည့္လိုက္တယ္ ရျပီထင္ရင္ ဂိမ္းေဆာ့တယ္၊ ျခံထဲဆင္းျပီး ကစားတယ္။ ကစားလို႕ေမာလာရင္ စာအေၾကာင္းနဲနဲေလးျပန္စဥ္းစားလိုက္ မမွတ္မိရင္ အိမ္ေပၚျပန္တက္ စာအုပ္တစ္ေခါက္ျပန္ၾကည့္ ရသြားရင္ ျပန္ဆင္းေဆာ့။ 
၁၀ တန္းတုန္းက ေဘးအိမ္မွာလည္း ၁၀ တန္းတက္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရွိသဗ်။  မနက္ဆို ၄ နာရီခြဲ ၅ နာရီေလာက္ကထည္းကထျပီး စာက်က္ပါေလေရာ။  ဟိုဘက္အိမ္က စာက်က္သံၾကားျပီဆိုရင္ မာတာမိခင္က ကြ်န္ေတာ့္ကို ႏႈိးပါေလေရာ။  ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဘယ္ေတာ့မွမထဘူး။  စိတ္မပါပဲနဲ႕ စာလုပ္ေတာ့ ဘာရမွာတုန္း အခ်ိန္လည္းကုန္ေသး။ ေနာက္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဦးေႏွာက္က ၄၅ မိနစ္စာေလာက္ပဲ တခ်ိန္ထည္း ဆက္တုိက္ ေကာင္းေကာင္း အာရံုစူးစိုက္လို႕ရတာ။ အဲ့ဒါေက်ာ္သြားရင္ မွတ္ဥာဏ္ထဲ၀င္ဖို႕ မလြယ္ေတာ့ဘူး။  အဲ့ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္စာကို ဘယ္ေတာ့မွ ၁ နာရီျပည့္ေအာင္ မၾကည့္ဘူး။  နာရီ၀က္ေလာက္ၾကည့္တယ္၊ ျပီးရင္ အျပင္သြားေဆာ့တယ္၊ ျပန္လာတယ္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္စာၾကည့္တယ္။  တစ္ေန႕ကို ၅ နာရီေလာက္စာၾကည့္စားပြဲထုိင္တယ္ ဆိုတဲ့လူေတြ ဘာလုပ္သလည္းဆိုတာ ခုခ်ိန္ထိ စဥ္းစားလို႕ကို မရဘူး။  ကိုယ့္ကိုယ္ကို ညည္းပန္းႏွိပ္စက္ေနၾကတယ္လို႕ပဲ ခံစားမိတယ္။
ဂိုက္ဆိုရင္ေတာ့ ေသေအာင္ကို မုန္းတာ။  ဘယ့္ႏွယ္ ကိုယ္အခ်ိန္ကိုယ္ မသံုးရဘူး သူကလာျပီး ဟိုဟာက်က္ ဒီဟာက်က္နဲ႕ ေမးေတာ့လည္း ေကာင္းေကာင္းရွင္းမျပေသးဘူး။  ဟိုလုိတြက္ ဒီလိုတြက္နဲ႕ ဘာေၾကာင့္ ဟိုလိုတြက္ရတာလည္း၊ ဒီပံုေသနည္းကို ထြင္တဲ့လူက ဘယ္လို စဥ္းစားျပီး ထြင္ခဲ့တာလည္း။ သူေခတ္တုန္းကေရာ ဘယ္လို အေျခအေနရွိလည္း၊ သူ႕ေခါင္းထဲမွာ ဘယ္လိုအခ်က္အလက္ေတြ လႊမ္းမိုးခဲ့လို႕ ဒီလို ပံုေသနည္းကို ထြင္ႏုိင္ရတာလည္း အဲ့ဒါေတြေမးရင္ ျပန္မေျဖဘူး။ မေျဖေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္သိခ်င္တဲ့ဟာကို ကြ်န္ေတာ္ရွာဖတ္တယ္။  အဲ့ဒီလိုနဲ႕ ဂိုက္လည္း ေနာက္ အိမ္မလာေတာ့ဘူး။  လာလည္း ကြ်န္ေတာ္က အျပင္ထြက္ျပီး ဂိမ္းသြားေဆာ့တယ္။  ဒီလိုနဲ႕ ဂိုက္နဲ႕ လမ္းခြဲတာပဲ။  အဲ့ဒါလည္းေကာင္းတယ္ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ၾကိဳက္တာလုပ္လို႕ရတယ္။
ဒီလိုနဲ႕ ၁၀ တန္းေျဖခါနီးေလ စာသိပ္မက်က္ျဖစ္ေတာ့ေလပဲ။  စာေမးပြဲေျဖေတာ့ ျမန္မာစာက စေျဖရတာ။  မွတ္မိေသးတယ္ ၁၀ တန္းအစစ္ၾကီး ျမန္မာစာေျဖတဲ့ေန႕က မာတာမိခင္နဲ႕ စကားထမ်ားတာ။  ျမန္မာစာမွာ စကားေျပတို႕၊ ကဗ်ာတို႕ကို ေရးရင္ စာလံုးလွလွေလးေတြနဲ႕ ေရးရေၾကာင္းဘာေၾကာင္းကို သူကေျပာ၊ ကြ်န္ေတာ္က အဓိပၸာယ္ေပါက္ဖို႕က အဓိက သူက ကဗ်ာထဲမွာ ဟိုလိုေရးထားလို႕ ကိုယ္က ဒီလို အဓိပၸာယ္ဖြင့္ ခက္ဆစ္ထဲကဟာနဲ႕ ကိုက္ရင္ျပီးေရာ ဘာမွထပ္ လွ်ာရိုးရွည္ျပီး ေရးေနစရာ အေၾကာင္းမရွိေၾကာင္း ထုေခ်လႊာတင္ရင္း တင္ရင္းနဲ႕ ရန္ပါထျဖစ္ျပီးေတာ့ စာအုပ္ေတြ အကုန္လံုး လႊတ္ပစ္ အိပ္ရာ အေစာၾကီး ၀င္ျပီး အိပ္ေတာ့တာပဲ။  အဲ့ဒီလုိနဲ႕ အဂၤလိပ္စာနဲ႕ သခ်ၤာေျဖတဲ့ေန႕ေတြမွာပါ စိတ္တုိေနတာနဲ႕ စာအုပ္ကို လွန္ကို မၾကည့္ေတာ့ဘူး။  သိပၸံနဲ႕ လူမႈ႕ေရးက်ေတာ့မွ စာအုပ္ေလး ဘာေလးျပန္ၾကည့္ျဖစ္ေတာ့တယ္။
ဒီလိုနဲ႕ ၁၀ တန္းေအာင္ျပီးေတာ့ ေယာင္ေတာင္ ေပါင္ေတာင္နဲ႕ တကၠသိုလ္ေတြ ေရြးဖို႕ အခ်ိန္ေရာက္လာေရာ။  ဘာကိုရည္မွန္းလည္းဆို ငယ္ငယ္ကေလးကထည္းက အင္ဂ်င္နီယာျဖစ္ခ်င္တာ။  သို႕ေပမယ့္ RIT ကလည္းမရွိေတာ့၊ နီးစပ္ရာ သူမ်ားႏုိင္ငံက ပိုလီ တက္နလစ္ လိုဟာမ်ိဳးက်ေတာ့လည္း ပိုက္ဆံကုန္တာနဲ႕၊ ရတဲ့ဘြဲ႕နဲ႕ ခ်ိန္ၾကည့္ရင္ မတန္ဘူးလို႕ ခံစားရတယ္။  ရခ်င္တာက ဒီဂရီ ဆိုေတာ့ ပိုလီကို မတက္ခ်င္။  ဆိုေတာ့ GTC က်ျပန္ေတာ့လည္း သာျပီးေတာ့ မတက္ခ်င္ အင္ဂ်င္နီယာျဖစ္ဖို႕ ၅ ႏွစ္ကို ဆန္႕ငင္ ဆန္႕ငင္ၾကီး တက္ရမွာကို ဘယ္လိုမွ ဖီးလ္မလာ။  မာတာမိခင္ကေတာ့ စစ္ေဆး ဆိုတဲ့ဟာကိုေလွ်ာက္ခုိင္းတယ္။  ကြ်န္ေတာ္အျမင္ကေတာ့ စစ္သားလုပ္ခ်င္ရင္ စစ္ထဲကို၀င္။  ဆရာ၀န္ လုပ္ခ်င္ရင္ ေဆးေက်ာင္းတက္။  စစ္သားဆိုရင္လည္း ရြပ္ရြပ္ခြ်ံခြ်ံနဲ႕ တုိက္ပြဲမွာ က်ျပီး ေသခ်င္ေသ၊ မေသရင္လည္း ရာထူးအျမင့္ၾကီးရ။  ဘယ့္ႏွယ္ ရာထူးက်ေတာ့လည္း ေတာင္မေရာက္ ေျမာက္မေရာက္ အျမင့္ဆံုးျဖစ္ႏုိင္မွ ဗုိလ္မႈးၾကီးေပါ့၊ ဆရာ၀န္ျဖစ္ျပီး စစ္၀တ္စံုၾကီးလည္း တစ္သက္လံုး၀တ္ရဦးမယ္။   စစ္သားဆို ေသနတ္ကိုင္မွ ငယ္ငယ္ေလးကထည္းက ရုပ္ရွင္ေတြထဲမွာ အဲ့ဒီအတုိင္းကိုး။  အဲဒီ စစ္ေဆး ဆိုတဲ့ဟာၾကီး တက္လိုက္ရင္ စစ္၀တ္စံုၾကီးနဲ႕ ကိုင္ရေတာ့ လူနာထိုးတဲ့ အပ္။ အဲ့ဒီ မေထာ္မလန္းဘ၀ၾကီးကို ဘယ္လိုမွ ကိုယ္နဲ႕ စပ္ဟပ္လို႕မရတာနဲ႕ သြားမေလွ်ာက္၊ မာတာမိခင္ၾကီးလည္း အဲ့ဒီမွာ ငိုေတာ့တာပဲ။ ဟင္ နင့္ကို ပညာသင္ေပးတာ ဘာလုပ္ဖို႕လည္း၊ ခု အဲ့ဒါက တစ္သက္မွာ တစ္ခါရတာ နင္က သြားမေလွ်ာက္ဘူး။  ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ဘာလဲနဲ႕ေပါ့ေလ။  အဲ့ဒီလိုနဲ႕ စစ္နဲ႕ ပတ္သတ္တဲ့ ေက်ာင္းေတြဘက္ကို ေျခဦးမလွည့္ျဖစ္ေတာ့ပါ။  အဲ့ဒါနဲ႕ တကၠသိုလ္လည္း ေလွ်ာက္ဖို႕ေရြးေရာ စီးပြားေရး တကၠသိုလ္ကို အေ၀းသင္နဲ႕ ေလွ်ာက္လိုက္တယ္။  စိတ္၀င္စားတဲ့ တကၠသိုလ္မွ ေရြးစရာမရွိေတာ့တာ။  အေ၀းသင္ဆိုေတာ့ တက္ခ်င္တက္ မတက္ခ်င္ေန အိုေကတယ္။  က်လာေတာ့ ေက်ာင္းသြားမအပ္ေတာ့ဘူး။  ရန္ကုန္လာျပီးေတာ့ ပရိုဂရမ္းမင္း ဆိုတဲ့ ပေလာက္ ပေလာက္နဲ႕ ပရိုဂရမ္ေရးတဲ့ဟာကို စိတ္၀င္စားလို႕ အဲ့ဒါသြားျပီး သင္ေနတာနဲ႕ပဲ တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာသြားေရာ။  အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ေရေၾကာင္း တကၠသိုလ္ဆိုျပီး အင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းေပၚလာတာနဲ႕ သြားေလွ်ာက္ျပီး တက္ျဖစ္သြားတာ။  ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။  ေရေၾကာင္းတကၠသိုလ္မွာ ေက်ာင္းတက္ရတဲ့ ဘ၀ ေလးကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ဘူး။  အဲ့ဒီေက်ာင္းသားဘ၀ေလးလည္း ေနာက္မ်ားၾကံဳေတာ့မွ ထပ္ေရးပါေတာ့မယ္။

4 comments:

  1. စာအေၾကာင္းမ်ားေတာ႕လာမေျပာနဲ႕ေအ
    စာသိုက္ထဲျပန္ေရာက္ကုန္ဘီ း)
    လင္ရခါနီးအထိတက္ေနရတဲ႕ေက်ာင္း
    ခုလဲတက္ရျပန္ဦးမယ္႕ေက်ာင္း
    ဘာသံမွမၾကားခ်င္ေတာ႕ဘူး
    ခုေတာ႕စာဆိုစာကေလးေတာင္မၾကည္႕ခ်င္ေတာ႕ဘူး
    ခင္မင္လွ်က္

    မဒိုးကန္

    ReplyDelete
  2. ေရြးခ်ယ္မႈ မွန္ကန္ပါတယ္။ အခ်ိန္က အဆံုးအျဖတ္ ေပးသြားခဲ့ၿပီ မဟုတ္လား။ အဲ့သည္ အခ်ိန္တုန္းကေတာ့ အမ်ားႀကီး တိုက္ခိုက္ခဲ့ရလိမ့္မယ္ လုိ ့ ထင္ပါတယ္။ ကြန္ဂရယ္က်ဴေလးခ်င္း ပါ ကိုေအအိတ္ခ်္။ ခင္ဗ်ားနဲ ့ က်ဳပ္ဇတ္ေကာင္နဲ ့ ကြက္တိဗ်။ သန္ ့စင္က အင္ဂ်င္နီယာရယ္။ ပြန္းစ္ေပါင္ဒါ ေတြ ၀ယ္စု ထားတယ္ စိတ္သာခ်။ မ်က္ႏွာေဖြးေဖြးေလး နဲ ့ သရုပ္ေဆာင္ရမယ္။

    ReplyDelete
  3. စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ေလွ်ာက္၊မတတ္ပဲပရိုဂရမ္းမင္းလုပ္...၊ေဟာ....ေနာက္ေတာ့ သေဘၤာေပၚေရာက္.....ေတာ္ေတာ္ေနာက္တဲ့ ကိုအားေထာင္.....:)))

    ReplyDelete
  4. ကိုယ့္စိတ္တိုင္းက် လုပ္ခြင့္ရတာပဲ...အားက်ဖို ့ေကာင္းလိုက္တာေနာ္...။

    ReplyDelete