စံုစီနဖာမ်ားကို ေရးခ်င္ရာေလွ်ာက္ေရး၊ တင္ခ်င္ရာေလွ်ာက္တင္ေနေသာ ကြ်န္ေတာ့္၏ ၾကြက္သိုက္ေဂဟာသို႕ တကူးတက ၾကြေရာက္လာၾကေသာ ဘေလာ့ဂ္ဂါၾကီးမ်ား၊ ဧည့္သည္ေတာ္ၾကီးမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ အားနာစြာျဖင့္ပင္ ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါသည္။

Wednesday, September 28, 2011

သက္တန္႕ရဲ႕ ေလေျပ - အပိုင္း ၁


          “အို….. လွလိုက္တာ” ေလေျပ တိုးတိုးေလး တစ္ေယာက္ထဲ ေျပာေနမိတယ္။  ဒီလို ေကာင္းကင္ယံမွာ သက္တန္႕တစ္ခုေပၚလာတုိင္း ေလေျပ ဒီလို ေျပာေနက်။  သူ႕ကိုလည္း လြမ္းမိသည္။  သူကေတာ့ သူမကို လြမ္းမည္ မလြမ္းမည္ ေလေျပမသိ။ အိမ္ေရွ႕က ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေလးေတြေပၚမွာ မိုးစက္ကေလးေတြက တြဲလြဲခိုေနၾကသည္။  ေနေရာင္ျခည္ႏုႏုမွာ ဒီလိုျမင္ခြင္းမ်ိဳးကို ေလျပည္သေဘာက်သည္။  သက္တန္႕ကေတာ့ သေဘာက်မည္မက်မည္ သူမ မသိ။ 
          “ဆရာမေလး လူနာလာတယ္” အိမ္က ေဒၚေအး လာေခၚေတာ့မွ ေတြးလက္စ အေတြးကို ျဖတ္ျပီး လူနာသြားၾကည့္ေပးလိုက္သည္။  ေလေျပခုေနတဲ့ ရြာကေလးက ေခါင္လွသည္ေတာ့ မဆိုသာ။  တုိက္နယ္ေဆးရံုဆိုတာက ၃ နာရီေလာက္ ကားႏွင့္သြားရသည္။  ဒါေတာင္ လမ္းကေကာင္းဦးမွ။  မိုးတြင္း လမ္းၾကမ္းလွ်င္ သြားရလာရခက္သည္။  တစ္ရြာလံုးမွာ ေလေျပ ေဆးခန္းကေလးတစ္ခုသာရွိသည္။  အေအးမိလွ်င္လည္း ေလေျပ၊ ေျမြကိုက္လည္း ေလေျပ၊ ကေလးေမြးလွ်င္လည္း ေလေျပ အားလံုးေလေျပကိုသာ အားကိုးၾကသည္။  ေလေျပကိုယ္တုိင္ကလည္း ဆရာ၀န္ေပါက္စ။ မည္သို႕ျပင္ျဖစ္ေစ ေဆးခန္းလာသူအားလံုးကို တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကုေပးသည္။  ေက့စ္ၾကီးရင္ေတာ့ တုိက္နယ္ေဆးရံုေလးသို႕သာ သြားရန္ ေဖ်ာင္းဖ်ရသည္။  ရိုးသားေသာ ေတာသူေတာင္သားတို႕ သဘာ၀ ေဆးရံုတက္ရမွာကို ေၾကာက္တတ္ၾကသည္။  သို႕ေသာ္ ေလေျပ ေက်နပ္သည္။  သူတို႕ ဘ၀ေလးေတြကို တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကူညီေပးရသည္ကို ေလေျပသေဘာက်သည္။ 
          ရြာထဲမွာေတာ့ စာၾကည့္တိုက္ကေလးတစ္ခုရွိသည္။  ဒါက သက္တန္႕ႏွင့္ ေလေျပတို႕ ေပါင္းျပီးဖြင့္ထားတာေလး။  ဒါေလးဖြင့္ဖို႕က သက္တန္႕က အၾကံေပးတာ။  အၾကံေပးတယ္သာဆိုတယ္ ေျပာသြားတုန္းက တစ္တစ္ခြခြ “ဒီမွာေလေျပ နင္ကူညီလိုစိတ္ရွိတာမွန္တယ္၊ နင္ကူညီေနတယ္ ငါလက္ခံတယ္၊ အားလည္းေပးတယ္။  ဒါေပမယ့္ အိတ္အေပါက္ထဲကို နင္ဖားဘယ္ႏွစ္ေကာင္ထည့္ထည့္ အလဟသဘဲ။  ဖားေကာက္တဲ့လူလည္းရွိရမယ္ အဲ အဓိကက အိတ္ကို ဖာေပးရမယ္။  ပိုေကာင္းတဲ့ အိတ္တစ္ခုကို ဖန္တီးေပးႏုိင္ရမယ္” ဆိုျပီး ဒါေလးကို လုပ္ျဖစ္သြားတာပါ။  သက္တန္႕ဆိုတာက ေလေျပရဲ႕ေဆးေက်ာင္းတက္ေနတုန္း ရန္ကုန္မွာ ေတြ႕ျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း။  သူက စက္မႈ႕တက္တဲ့သူ၊ ခင္မင္မိတယ္ဆိုတာက ေလေျပတို႕ေနတဲ့ ရပ္ကြက္ထဲမွာဘဲ ေတြ႕ေနက် ျဖစ္ေနေတာ့ မ်က္မွန္းတမ္းမိေနရင္းႏွင့္ ခင္သြားျဖစ္တာပါ။ 
          အျမဲတမ္းေတြ႕လိုက္ရင္ မႈန္ကုပ္ကုပ္ျဖစ္ေနတတ္တဲ့ သက္တန္႕၊  သိပ္လည္း အရယ္အျပံဳးုမရွိသလို ႏႈတ္ဆက္လို႕ရယ္ျပလုိက္ရင္လည္း မဲ့ျပံဳးျပန္ျပန္ ျပံဳးျပတတ္တဲ့ သက္တန္႕ကို ေလေျပ သတိထားမိသည္။  ရပ္ကြက္ထဲက ၁၀ တန္းကေလးေတြကေတာ့ သူ႕ကို ဆရာ ဆရာလို႕ေခၚၾကသည္။  သူက ဂိုက္ျပသည္ကိုး။  ခင္မင္သြားေတာ့ သူ႕အေၾကာင္းကပိုစိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတယ္။  သူက နယ္ျမိဳ႕ေလးက။ သူ႕အေဖက သူဒုတိယႏွစ္မွာ ဆံုးသြားတယ္။  တစ္ေကာက္ၾကြက္ တစ္မ်က္ႏွာႏွင့္ ကုိယ္ေျခေထာက္ေပၚကိုရပ္ျပီး ေက်ာင္းတက္ေနရတယ္တဲ့။  ဒီဂုိက္ျပတယ္ဆိုတာ သူ႕၀မ္းစာ။  သူ႕၀မ္းစာဆိုေပမယ့္ သူအထင္မၾကီးဘူးတဲ့။
သူ႕ေလသံနဲ႕ ေျပာရရင္ေတာ့ “ဒီမွာ ေလေျပ ဒီလုိ ပညာေရးစနစ္ကို ငါ အထင္မၾကီးဘူး။  ဂိုက္ဆိုတဲ့ အကူပစၥည္းရွိမွ စာသင္ႏုိင္မယ္ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြကိုလည္း ငါအထင္မၾကီးဘူး။  တစ္ကယ္ေတာ့ ပညာေရးစနစ္ရဲ႕ ေရေသာက္ျမစ္ဟာ စာသင္ေက်ာင္းေတြ၊ တကၠသိုလ္ေတြ။  ဒါေပမယ့္ တစ္ခ်ိဳ႕ေက်ာင္းေတြမွာက ပညာေရးကို ေငြနဲ႕ အလဲအလွယ္လုပ္ျပီး စာသင္ခ်ိန္မွာ တစ္ခ်ိဳ႕ဆရာေတြက စာကို ေကာင္းေကာင္းမသင္ဘဲ က်ဴရွင္ဆိုတဲ့ဟာကို ထပ္ဖြင့္တယ္။ သူတို႕ စား၀တ္ေနေရးအတြက္ျဖစ္ေတာ့ ငါ ဘာမွ မေျပာလိုပါဘူး။  ဒါေပမယ့္ ေငြမတတ္ႏုိင္တဲ့ ေက်ာင္းသားေလးေတြကိုေတာ့ တန္းတူ ပညာေရးမ်ိဳးေပးသင့္တာေပါ့။   ျခေတြ ျခေတြ ေနရာတစ္ကာ လိႈက္လိႈက္စားေနတဲ့ ျခေတြကို ငါရြံတယ္။  ဒီၾကားထဲမွာ ငါတို႕လို ဂိုက္ဆိုတဲ့ လူတန္းစားတစ္ရပ္ ထပ္မံေပါက္ဖြားလာရတယ္။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ဒီသင္ရိုးညႊန္းတမ္းထဲကပဲ ေမးခြန္းေတြကိုေမးတာ။  ဒီသင္ရိုးညႊန္းတမ္းကိုပဲ ေက်ာင္းမွာတစ္ေခါက္သင္တယ္၊ က်ဴရွင္မွာတစ္ေခါက္သင္တယ္၊ ဂိုက္ဆီမွာ တစ္ေခါက္ထပ္သင္တယ္။  အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ အလဟသျဖစ္လည္း” ဆုိျပီး သူရဲ႕ ဒသနကို မဆံုးႏုိင္ေအာင္ ရွင္းျပတတ္ပါတယ္။ 
ေလေျပကေတာ့ ေတာ့ သူေျပာတုိင္း ျပံဳးျပံဳးေလး ထုိင္နားေထာင္ရတာကို သေဘာက်တယ္။ “ဒီမွာ ေလေျပ ပညာေရးဆိုတာ တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ဒါေမး ဒါေျဖ ဒီအမွတ္ရတာ ပညာေရးမဟုတ္ဘူး။  လူဆိုတာက critical thinking နဲ႕ lateral thinking ႏွစ္မ်ိဳးကို ေတြးေခၚႏုိင္ရမယ္။  လူ၀င္ဆန္႕ႏုိင္ဖို႕က အသိုင္းအ၀ုိင္းမွာ လိုက္ေလွ်ာညီေထြရွိဖို႕ ပတ္၀န္းက်င္အတြက္ ျဖန္႕က်က္ေတြးေတာႏုိင္ျပီးေတာ့ တိုးတက္မႈ႕ကိုဖန္တီးႏုိင္ဖို႕ အေတြးအေခၚ ရွိဖို႕လိုတယ္။  ၁၀ တန္းဆိုတဲ့အခ်ိန္ဟာ ဒီလို အေတြးအေခၚေတြကို မ်ိဳးေစ့ခ်ေပးသင့္တဲ့အခ်ိန္။  ဒီအခ်ိန္မွာ ဒီစာကိုခ်ည္းဘဲ တစ္ေန႕ ၃ ေခါက္အခ်ိန္ကုန္ခံသင္ ေနတဲ့ ကေလးဟာ သူ႕အတြက္ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္က်န္ မလည္းနင္စဥ္းစားၾကည့္။  သူတို႕မွာ သင္ထားတဲ့စာကို နားလည္ေအာင္တစ္ေခါက္ၾကိဳးစားဖို႕ အခ်ိန္တစ္ခုလိုတယ္၊ မွတ္မိေအာင္ မွတ္ဥာဏ္ထဲ စြဲသြားဖို႕ အခ်ိန္တစ္ခုလိုမယ္။ ဒါေတြျပီးရင္ သူတို႕ တစ္ေန႕တာ ၂၄ နာရီျပည့္သြားျပီ။  ျပီးေတာ့ သင္ယူထားတဲ့ ဘာသာရပ္ကေန ဆင့္ပြား စပ္ဆက္ျပီးေတာ့ တိုးတက္လာႏုိင္တဲ့ အေတြးအေခၚေတြ ျဖစ္လာေအာင္ ေတြးသင့္တဲ့ အခ်ိန္တစ္ခုရွိသင့္တယ္။  ဘယ္မွာလဲ အဲ့ဒီအခ်ိန္။  လူငယ္သဘာ၀ သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေဆာ့ကစားဖို႕အခ်ိန္။  လြတ္လပ္စြာ ေဆာ့ကစား၊ လြတ္လပ္စြာ ဖန္တီးႏုိင္ဖို႕အတြက္ အခ်ိန္တစ္ခုရွိသင့္တယ္။  ရွင္းရွင္းေျပရရင္ ငါတုိ႕ဟာ ဂ်ီးနီးယပ္စ္ ေလးေတြကို သတ္ပစ္ေနတာနဲ႕ တူတူဘဲ”
“ဟုတ္ခ်င္ဟုတ္မွာေပါ့ သက္တန္႕ ဒါေပမယ့္ သူတို႕အတြက္ ဒီအခ်ိန္မွာ အမွတ္မ်ားမ်ားရဖို႕ အေရးၾကီးတယ္ေလ။  သူတို႕ အမွတ္ေကာင္းမွ တကၠသိုလ္ေကာင္းေကာင္းတစ္ခုကို တက္ႏုိင္မွာေပါ့။  ဒါမွ သူတို႕ ဘ၀ရပ္တည္ခ်က္ခုိင္မာမယ္ေလ။”
“ေအး အမွတ္ေကာင္းဖို႕ဆုိတာက ေရေသာက္ျမစ္ေကာင္းရင္ ျပည့္စံုေနျပီ။  ဒီလို အခ်ိန္ျဖဳန္းမွ အမွတ္ေကာင္းမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးအေခၚၾကီးကို ငါမလိုခ်င္ဘူး။  ဒီလို အေတြးအေခၚကို လက္ခံေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ၾကီးကိုလည္း ငါမၾကိဳက္ဘူး။  ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ဟာ သူတို႕ သင္ၾကားတဲ့ဘာသာရပ္ရဲ႕ သေဘာသဘာ၀ကို သိဖို႕လိုအပ္တယ္၊ ဒီလိုသိရွိဖို႕ဆိုတာက သူတို႕ကိုယ္တုိင္ ေတြးေတာဆင္ျခင္မွ သိမွာ။ ဘယ္ေလာက္သင္သင္ ဒါဟာ ကိုယ့္ခံယူခ်က္နဲ႕ နားလည္တာမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္တုိင္နားလည္တာမဟုတ္ဘူး။  အထဲက စာေတြကို အဓိပၸာယ္မသိဘဲ အလြတ္ရေနရံုနဲ႕ကေတာ့ ဒါဟာ ပညာေရးမဟုတ္ဘူး၊ ၾကက္တူေရြးတစ္ေကာင္ကို ေန႕တုိင္းေျပာလဲ အဲ့ဒီၾကက္တူေရြးက တစ္ေန႕ စကားျပန္ေျပာလာမွာဘဲ။  ငါတို႕ဟာ ၾကက္တူေရြးေတြ ေမြးထုတ္ေနတာမဟုတ္ဘူး။  ပညာတတ္ေတြကို ေမြးထုတ္ေနတာ။  ၾကက္တူေရြးဟာ ဘာမွန္းမသိတာကို ရြတ္ေနတာ။  ၾကက္တူေရြးေတြလို ကေလးေတြ ရြတ္ရြတ္ျပီး ဘြဲ႕ရလာရင္ ငါတို႕ႏုိင္ငံဘာျဖစ္ျဖစ္လာမလည္း နင္စဥ္းစားၾကည့္”
သက္တန္႕နဲ႕ စကားေျပာလိုက္တုိင္း ဒီလို တစ္ယူသန္ဆန္ဆန္ေတြဘဲ အျမဲၾကားရေပမယ့္ ေလေျပကေတာ့ သက္တန္႕နဲ႕ခင္မင္ရတာကို သေဘာက်သည္။  သူႏွင့္ အျမဲလိုလုိပင္ ေတြ႕ျဖစ္သည္ ေတြ႕တုိင္းေတြ႕တုိင္းလည္း စကားေျပာတုိင္းလည္း ေလေျပႏွင့္ အျမဲတမ္း အတိုက္အခံ။
တစ္ခါတုန္းကလည္း “သက္တန္႕ ငါေက်ာင္းျပီးရင္ ျမိဳ႕ကေဆးရံုေတြမွာ မလုပ္ခ်င္ဘူးဟယ္။  ငါတို႕ႏုိင္ငံမွာ မဖြံျဖိဳးေသးတဲ့ ေဒသေတြ အမ်ားၾကီးရွိေသးတယ္။  အဲ့ဒီ ေနရာေတြသြားျပီးေတာ့ အလုပ္လုပ္ခ်င္တယ္” လို႕ေျပာလိုက္ေတာ့ သက္တန္႕က “နင့္ ပညာကို နင္ယံုရင္ေတာ့ သြားေပ့ါတဲ့။  ေလာေလာဆယ္ နင္ကို႕စာသင္ေနတဲ့ ဟိုဆရာၾကီးေတြရဲ႕ အသိုင္းအ၀ုိင္းနဲ႕ နီးစပ္တဲ့ ဂိုက္ဆိုတဲ့လူနဲ႕ နင္သင္ေနတာကို ေတာ့ ပထမဆံုး နင္ျပန္စဥ္းစား။  နင္ဟာ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္၊  ေဆးပညာသင္တယ္ဆိုတာ လူ႕အသက္ကို ကယ္ဖို႕။  လူအသက္ကို ကယ္ဖို႕ဆိုတာက သူခံစားရတဲ့ ေရာဂါ၊ ဇစ္ျမစ္၊ ျဖစ္ပြားရတဲ့ အေၾကာင္းတရား၊ ကုသပံု ဒါေတြကို နင္ေသေသခ်ာခ်ာသိဖို႕လိုတယ္။  စေပါ့ရိုက္ျပီးက်က္၊ ျပီးေတာ့ အဲ့ဒါကို ေျဖ၊  မဖတ္မိတဲ့ဟာေတြ က်န္ခဲ့တဲ့ဟာေတြနဲ႕ ေယာင္၀ါး၀ါးနင့္ ဆရာ၀န္လက္မွတ္ဟာ လူသတ္လက္နက္တစ္ခုျဖစ္သြားမွာကို ငါမျမင္ခ်င္ဘူး ေလေျပ။  နင္တို႕ဟာ လတ္တေလာ အမွတ္ေကာင္းဖို႕မေကာင္းဖို႕ထက္ ေဆးပညာကို ေၾကေၾကညက္ညက္ေလ့လာ သင္ယူျပီးေတာ့ ဆရာ၀န္ဆိုတဲ့ ပေရာဖက္ရွင္နယ္ လမ္းတစ္ခုကို ေလွ်ာက္လွမ္းသင့္တယ္။  ကိုယ္ကို ယံုၾကည္လို႕ အားကိုးလာတဲ့လူေတြအေပၚမွာ နင္ တာ၀န္ေက်ႏုိင္ရမယ္၊ ၀ါးခ်လို႕မရေတာ့ဘူး။  အဲ့ဒီေတာ့ နင္ကိုယ္နင္ ယံုၾကည္တယ္ဆိုရင္ သြားေပါ့” တဲ့။
          ေလေျပ အသားေတြ ဆက္ဆက္တုန္ျပီးေတာ့ သူ႕ကို မေခၚမေျပာတာ ၂ ပတ္ေလာက္ရွိမယ္ထင္ပါတယ္။  မေခၚေပမယ့္ သူလမ္းထဲက ျဖတ္ျဖတ္သြားတုိင္း ခိုးခိုးၾကည့္ရတာအေမာ။  သူကေတာ့ ဘယ္လိုေနတယ္မသိပါဘူး။  အရင္အတိုင္းဘဲ ပံုစံက မႈန္ကုပ္ကုပ္ သူဂိုက္ျပစရာရွိတာကို ျပေနတာပါဘဲ။  ေလေျပ႕အိမ္ဘက္ကို ေယာင္လို႕ေတာင္လွည့္မၾကည့္။ ဒါကိုဘဲ ေလေျပထပ္စိတ္ဆိုးရေတာ့ေပါ့။ လူကိုလည္း ပိုးစိုးပက္စက္ေျပာသြားေသးတယ္။  ျပန္ေတာင္းပန္ဖို႕က်ေတာ့ သတိမရဘူး။ ဟြန္း။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ အေလွ်ာ့ေပးလိုက္ရတာက ေလေျပပါပဲ။  ကိုယ္ဟာကို စိတ္ေကာက္ျပီးေတာ့ ကိုကပဲ သူ႕ကို ျပန္ေခၚရတာကိုး။  သက္တန္႕ကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပါပဲ “ဒီမွာေလေျပ ငါက ေစတနာနဲ႕ နင့္ကို ေျပာတာပါဟာ။  ငါ့သမီးေလး ေတာ္လိုက္တာ  ေဆးေက်ာင္းတက္ေနတယ္လို႕ နင့္မိဘေတြက သူတို႕ အသိုင္းအ၀ိုင္းကို ေျပာခ်င္ေျပာလိမ့္မယ္။  ဒါေပမယ့္ နင္ဘယ္ေလာက္ေတာ္လဲဆိုတာက နင္ကုိယ္တုိင္ဘဲသိမွာေလ။  ငါကနင္ ထူးခြ်န္ထက္ျမက္ျပီး နင္ယံုၾကည္ကို တစ္စုိက္မတ္မတ္ လုပ္ႏုိင္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာတာကို ျမင္ခ်င္တာပါဟာ။  ဒီအတြက္ နင့္မွာ အေျခခံအုတ္ျမစ္ ေတာင့္ဖို႕လိုတယ္ေလ”
“ေအးပါသက္တန္႕ရယ္ နင့္ေစတနာကို နားလည္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုေတာ့ ရင့္ရင့္သီးသီး ေျပာဖို႕မေကာင္းဘူးေပါ့ဟယ္”  ႏွစ္ေယာက္လံုး ရယ္ျဖစ္ၾကသည္။  သူရယ္တာက ခပ္မဲ့မဲ့ရယ္။  စိတ္သာေကာက္ရတယ္ မေခ်ာ့တတ္တဲ့ လူႏွင့္က်ေတာ့ ဒုကၡ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေလေျပကေတာ့ သက္တန္႕ေျပာသလို စာေတြ စံုေအာင္ဖတ္ျဖစ္မွတ္ျဖစ္သည္။  ဂိုက္ကေတာ့ အိမ္ကစီစဥ္ေပးထားတာဆိုေတာ့ မတက္လို႕မရ။  အားလပ္ေသာအခ်ိန္ကေလးေတြမွာေတာ့ သင္ရိုးကို ေက်ညက္ေအာင္ ထပ္ခါထပ္ခါ ဖတ္ျဖစ္သည္။  ဒီလိုႏွင့္ ေလေျပေရာ သက္တန္႕ပါ ေက်ာင္းေတြျပီးခဲ့ၾကသည္။
“ေမေမ…. သမီး ျမိဳ႕မွာေနမယ့္အစား မဖြံျဖိဳးတဲ့ေဒသေတြမွာဘဲ သြားျပီးေတာ့ က်န္းမာေရးလိုေနတဲ့လူေတြကို ေဆးကုေပးခ်င္တယ္”
“ဟဲ့ သမီးရယ္ နင္ရူးေနလား၊  ဒီမွာ နင့္ကို ေက်ာင္းျပီးေအာင္ထားရတာ ဘယ္ေလာက္ကုန္တယ္မွတ္လဲ။  ဟိုး ေတာခ်ိဳျခံဳၾကားသြားျပီးေတာ့ ဘ၀ကို ဘာျဖစ္လို႕ အနစ္မြန္းခံမွာလည္း။  ဒီကေဆးရံုၾကီးေတြမွာ အလုပ္သင္ဆရာ၀န္လုပ္ ျပီးရင္ MRCP ျဖစ္ျဖစ္ FRCS ျဖစ္ျဖစ္ ဘြဲ႕တစ္ခုထပ္ယူ၊ ဘြဲ႕ရေတာ့လည္း အထူးကု ဒီမွာ လုပ္ခ်င္လုပ္၊ ႏုိင္ငံျခားသြားခ်င္ရင္လည္းသြား အားလံုး ေမေမတို႕ စီစဥ္ေပးမွာေပါ့”
“မဟုတ္ဘူး ေမေမ သမီးဘ၀ တစ္ခုထဲအတြက္ သမီး ကြက္ျပီး မၾကည့္ခ်င္ဘူး။  သမီးတို႕ႏုိင္ငံမွာ လုိအပ္ေနတဲ့ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ႕ေတြ သမီးျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္တယ္”
“အုိ… ဘယ္ကေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ဒီလို မဟုတ္မဟတ္အေတြးေတြ နင့္ေခါင္းထဲေရာက္ေနတာလည္း မိေလေျပ၊  ဒီမွာ ကိုယ့္ဘ၀တက္လမ္းရွိတဲ့ ေနရာမွာ ကိုယ္တိုးတက္ရာတိုးတက္ေၾကာင္းကို လုပ္ပါလားဟဲ့”
မည့္သို႕ပင္ဆိုေစကာမူ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးေလေျပ အလိုက် ေလေျပ႕ ေဖေဖႏွင့္ ေမေမက ေနာက္ဆံုး ေလေျပ ဆႏၵကို လိုက္ေလွ်ာခဲ့ပါတယ္။  ဒီဘ၀ေလးကို ေလေျပေပ်ာ္တယ္။  ေလေျပေက်နပ္တယ္။  ကိုယ္ကို အားကိုးတဲ့ အရိုးခံ မ်က္၀န္းေတြကို ေလေျပခ်စ္တယ္။  သူတို႕ေလးေတြ အဆင္ေျပသြားတာကို ၾကည့္ျပီး ေလေျပ ၾကည္ႏူးတယ္။  ေလေျပသက္တန္႕ကို နယ္သြားေတာ့မယ္ေျပာတုန္းက သက္တန္႕ ကေလေျပကို MP3 ေလးတစ္ခု လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တယ္။  တရုတ္လုပ္ ခပ္ေပါေပါ တန္ဖိုးမၾကီးေပမယ့္ ဒီ MP3 ေလးကို ေလေျပ ျမတ္ႏုိးတယ္။  အထဲမွာ ထည့္ေပးထားတာက သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ထဲပါ။  ခင္ေမာင္ထူးရဲ႕ “ေမာင့္ ေဆးေက်ာင္းသူ” သီခ်င္းေလး။
ေလေျပ ေက်ာင္းကို သူတစ္ခါမွ မလာဘူးေပမယ့္ ဒီသီခ်င္းေလးနားေထာင္တုိင္း ဗံဒါပင္ေလးေအာက္မွာ သူ ေလေျပကိုေစာင့္ေနတယ္လို႕ဘဲ ေလေျပခံစားမိတယ္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေလေျပသူ႕ရဲ႕ အသည္းကို ခြဲစိတ္ခန္းက ဓားနဲ႕ မခြဲဘူးဆိုတာကိုပါဘဲ။

ဆက္ရန္.........

No comments:

Post a Comment