လူေနသိပ္သည္းမႈ႕ထူထပ္တဲ့
ျမိဳ႕ျပ သယ္ယူပို႕ေဆာင္ေရးအတြက္ စီမံခန္႕ခြဲသူေတြရဲ႕ ေခါင္းခဲစရာ ျပသနာကေတာ့ ပို႕ေဆာင္ဆက္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္း
(Traffic) ေတြႏွင့္ပတ္သတ္ျပီးေတာ့ ဘယ္လို ျမန္ဆန္လာေအာင္လုပ္မလဲဆိုတဲ့ ျပသနာပါ။ သမရိုးက်
ဘက္စ္ကားေတြကို တိုးျမွင့္ျပီးေျပးဆြဲမယ္ဆိုရင္လဲ ဒါဟာ လမ္းေတြကို ပိုမိုပိတ္ဆို႕ေစျပီး
အေျခအေနကို ပိုမိုဆိုး၀ါးေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါအျပင္
ေလထုညစ္ညမ္းမႈ႕ေတြလည္း ပိုမိုျပီးဆိုး၀ါးလာေစမွာပါ။ ဒါမွမဟုတ္ ေျမေအာက္ရထား (Subway) ေတြကို သံုးခ်င္ပါသလား။ ဒီနည္းလမ္းကေတာ့ ေငြေၾကးအကုန္အက် ပိုမိုမ်ားျပားေစျပီး
တည္ေဆာက္ရမည့္ အခ်ိန္ရွည္လွ်ားပါတယ္။ ဒီေတာ့
ပိုမိုျပီး ေစ်းသက္သာတဲ့၊ ပိုမိုျပီး ပတ္၀န္းက်င္ ညစ္ညမ္းမႈ႕ကို ေလွ်ာ့နည္းေစမည့္
(Greener enviornemnt)၊ အစားထိုး တစ္ခုအေနႏွင့္ စဥ္းစားရမွာကေတာ့ “Straddling Bus”
လို႕ေခၚတဲ့ ကားမ်ား ေအာက္မွ သြားႏုိင္တဲ့ ဘက္စ္ကား မ်ိဳးဆက္သစ္ကို ဘဲျဖစ္ပါတယ္။ အနာဂါတ္မွာ ဒီဘက္စ္ကားကို ေဘဂ်င္း မင္ေတာင္ဂူး နယ္ေျမမွာ
စတင္ေျပးဆြဲဖို႕ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။
“Shenzhen
Hashi Future Parking Equipment Co., Ltd” ကျပသထားတဲ့ ဒီ သရုပ္ျပပံုစံငယ္ဟာ ေျမေအာက္ရထားနဲ႕ဆင္တူ
သလို ပံုမွန္ရထားေတြလိုမ်ိဳး လမ္းရဲ႕ေဘးမွာ တည္ေဆာက္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ၄င္း ဘက္စ္ကားဟာ ၄မီတာကေန ၄.၅မီတာအထိ အျမင့္ရွိမွာျဖစ္ျပီး
ခရီးသည္ေတြကေတာ့ ဒုတိယထပ္မွာ စီးနင္းလိုက္ပါရမွာပါ။ ေအာက္ထပ္မွာေတာ့ ကားေတြ ျဖတ္သန္းသြားလာလို႕ရေအာင္
ဒီဇုိင္းေရးဆြဲထားျပီး ၂မီတာထက္ နိမ့္တဲ့ ကားေတြ ျဖတ္သန္းသြားလာႏုိင္ပါတယ္။ ဒီဘက္စ္ကားကို ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္ကို
ေပါင္းစပ္အသံုးျပဳကာ ေမာင္ႏွင္ျပီး တစ္နာရီကို ကီလိုမီတာ ၆၀ အထိ အရွိန္ျမွင့္ႏုိင္ပါတယ္။ ခရီးသည္တင္ေဆာင္ႏုိင္မည့္ အေရအတြက္ကေတာ့ ၁၂၀၀-၁၄၀၀
ဦးေရအထိ တင္ေဆာင္ႏုိင္မွာပါ။ ဒီလိုမ်ိဳး ဘက္စ္ကား
တစ္စီးနဲ႕ သူ႕အတြက္ ေျပးလမ္း ၄၀ ကီလိုမီတာ အကြာအေ၀းအတြက္ ကုန္က်စရိတ္ကေတာ့ တရုတ္ယြမ္ေငြ
သန္း ၅၀၀ ေလာက္ကုန္က်မယ္လို႕ဆုိပါတယ္။ ဒါဟာ
ထုိကဲ့သို႕ ေျမေအာက္ရထား (Subway) ေဆာက္လုပ္လွ်င္ ကုန္က်မည့္ေငြရဲ႕ ၁၀% ဘဲရွိပါတယ္။ ဒါကေတာ့ သရုပ္ျပ ဗီဒီယိုေလးပါ။
No comments:
Post a Comment